
Kia je nedavno objavila nove detalje o sportskoj GT verziji modela Pro_Cee'd i Cee'd, a u međuvremenu su se pojavile i ove prve zvanične slike modela Pro_Cee'd GT.
GT verzija naime po ranijim najavama neće biti dostupna samo kod trovratne Kije Pro_Cee'd, već i kod Cee'd hatchbacka sa 5 vrata.

I Pro_Cee'd GT i Cee'd GT će dobiti 1,6 litarski GDI benzinski turbo motor sa 150 kW/204KS i 265 Nm obrtnog momenta (standardno u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem), najveća brzina je 225 km/h, dok će ubrzanje od 0-100 km/h iznositi 7,7 sekundi.

Prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 7,4 l/100 km, a emisija CO2 iznosi 171 grama po km.

Premijera će se održati u martu na Salonu u Ženevi, proizvodnja počinje sredinom maja u Kijinoj fabrici u Žilini (Slovačka), a prodaja će startovati u junu.
U svakom slučaju, ove modele će odlikovati agresivniji izgled, alu točkovi od 18 inča, modifikovano ogibljenje, crvena kočiona klešta i sportskija unutrašnjost (Recaro sedišta, alu pedale...).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Dobar! Šteta što nije sa 2.0 turbo motorom sa nekih 250-260KS kao ostali u C klasi (Astra OPC, Golf GTI, itd).
pro ceed-u odlicno stoji bela boja. Ubedljivo najbolje izgleda s njom.
Pegla ga Pera Srejer, svaka cast! na drugoj fotki 3.vrata i stopovi kao alfa 147.
sta ima da kazu astra focus i golf??pssssss....da ne stave 2.0 u njega molim vas....
a pre tacno 10 godina su im se smejali....j%#^^ uporni ..
Auto je "desetka". Ali ...
Ona crvena kočiona klešta su mi nekako već "izlizana" stvar, a i ogavna su kada se "isprljaju" usled kočenja ( gledah to X puta na "besnim" golfovima, od "dvojke" na dalje ) . Mnogo lepša za klešta je ona boja ( kao "zlatna" ), koju koristi neki nissan ( možda je oznaka 370 Z ).
Lep, nema sta... I performanse nisu lose, ali ipak ne moze da pridje Golfu GTI
Ovo ce da ima slabije perfomanse od Clia RS sa slicnim motorom, ali dosta laksi i manji auto.
Auto je lep, perfomanse su smesne za sportski auto. Ok je kao ono, 1.6 turbo i to, ali ako imaju nameru da izbace pravog sportistu da konkurise u klasi, mora 2.0 turbo.
Oni, Hyui i Kia, realno tek grade imidz sportskih modela i nece odmah da ulete u "borbu" sa najboljima, tako da je ovo verovatno neka uvertira za nekog veceg i jaceg sportaka, kao neka ulaznica u Hot Hatch klasu, a tu je i imidz koji im nedostaje u odnostu na vec etablirane Hot Hatch modele, od kojih neki imaju snagu od i oko 300KS i kako ih zovu neki Hyper Hatch. Auto odlicno izgleda, a performanse su sasvim dobre, kome je ovo malo, nadam se da vozi nesto od 300+ KS pa mu je 7,9 do stotke sporo... ;)
E da, hoće li ProCeed koštati manje od Ceed-a, kao što je pre to bilo.
ProCeed 9.900, Ceed 10.500€?
Ovaj ProCeed GT neće biti ispod 14.000€, a u tom slučaju bih uzeo Auris dizel
@Deyan L
GT za oko 14.000 eura... oce to samo u snu, proslo je vreme kada je Kia bila jeftina, a automobili sa jacim performansama nikada nisu bili dostupni i jeftini ni kod jedne marke... cena ce mu biti verovatno oko i preko 20 hiljada eura kod nas (neki napisi govore 23.000 funti), samo sto ce verovatno biti krcat opremom za te novce...
Lepo izgleda ali je kao auto totalni promašaj, zato što je motor smešan za cenu od 23-24k € koliko će koštati.
Da li možete da zamislite šta ovom Ceed-u radi obična Octavia 1,8TSI? Igra se mačke i miša sa njom.
E, tu je problem KIA-e.
Za 11k koliko košta osnovni model je Kk, sve preko toga za KIA-u je bacanje para....